Oblikovanje vizitke

Ena od naših najbolj priljubljenih stvari so vizitke, saj jih ljudje nenehno delijo in pogosto je to odličen način za pridobivanje več potencialnih strank za vaše podjetje ali prepoznavnost projekta. Ne pozabite, da so vizitke še vedno najhitrejši, najlažji in najosebnejši način posredovanja informacij in navezovanja stikov – tudi v današnji digitalni dobi.

Vizitka je majhna tiskana papirnata kartica, običajno v velikosti kreditne kartice, na kateri so navedeni vaši poslovni podatki, kot so ime, kontaktni podatki in logotip blagovne znamke.

Oblikovanje vizitke je bistveni del oblikovanja vaše blagovne znamke in mora biti vizualni podaljšek oblikovanja vaše blagovne znamke.
Že samo zaradi uporabe barv je verjetnost, da bodo ljudje kartico obdržali, desetkrat večja.

Vsebina na vizitkah

Vizitka običajno vsebuje ime dajalca, ime podjetja ali projekta (običajno z logotipom) in kontaktne podatke, kot so naslovi ulic, telefonske številke, številka faksa, elektronski naslovi in spletna stran. Pred pojavom elektronskih komunikacij so lahko vizitke vsebovale tudi podatke o teleksu. Zdaj lahko vključujejo naslove družbenih medijev, kot so Facebook, LinkedIn in Twitter.

oblikovanje_vizitke

Popravki in zasnove

Osnovno oblikovanje vizitke vsebuje štiri popravke in tri začetne zasnove, kar v povprečju zadostuje za uspešno oblikovanje vizitke. Ko je vizitka končana, prejmete digitalne, tiskane, spletne datoteke (RGB, CMYK, PNG, JPEG, PDF) in Adobe PSD datoteko.

Zgodovina vizitk

Čeprav se nam danes vizitke zdijo samoumevne, imajo pravzaprav dolgo in bogato zgodovino, ki sega več sto let nazaj. Če razmišljate o izdelavi vizitke, si vzemite nekaj minut in izvedite nekaj več o teh priročnih zgodovinskih poslovnih pripomočkih.

Vizitke za obiske

V 15. stoletju so se na Kitajskem vizitke uporabljale za sporočanje, da namerava imetnik obiskati neko osebo ali gospodinjstvo. Kartice so bile puščene na vratih pomembnega naslova, da se je prebivalec lahko odločil, ali želi dovoliti srečanje ali ne. Te prve vizitke so izvor današnjih vizitk in eno prvih učinkovitih orodij za samopromocijo.

Vizitke iz 17. stoletja

V 17. stoletju se je v Evropi uporaba vizitk hitro povečala. Gospodje so s svojimi karticami navezovali stike z damami, pri čemer so se držali strogega bontona, ko so kartico predložili gospodinjstvu in ko so čakali na odgovor.

V tem obdobju so bile vizitke tako pomembne, da je bil lahko položaj posameznika v družbi odvisen od moči njegove vizitke. Slabo izdelana ali oblikovana vizitka bi lahko pomenila katastrofo za tistega, ki jo je imel, medtem ko bi mu duhovite in dobro oblikovane vizitke lahko pomagale pri vzpenjanju po družbeni lestvici.

18.-19. stoletje

V poznem 18. in 19. stoletju so se vizitke začele spreminjati v samopromocijska orodja, ki jih poznamo danes. Izdelane so bile v tehnikah rezanja v les in tiskanja, začele so se množično proizvajati in podjetjem omogočile, da potencialnim strankam, kupcem in sodelavcem posredujejo svoje kontaktne podatke. Ko je industrijska revolucija dosegla svoj vrhunec, se je strogi bonton pri razdeljevanju vizitk sprostil, kar je podjetjem olajšalo širjenje njihovega imena.

Graphica | Oblikovanje vizitke