G R A P H I C A

Nalagam

Oblikovanje
Vizitke

Graphica.si-Oblikovanje Vizitke
Graphica.si-Grafično oblikovanje-oblikovanje logotipa

Oblikovanje vizitke

Ena od naših najbolj priljubljenih stvari so vizitke, saj jih ljudje nenehno delijo in pogosto je to odličen način za pridobivanje več potencialnih strank za vaše podjetje. Ne pozabite, da so vizitke še vedno najhitrejši, najlažji in najosebnejši način posredovanja informacij in navezovanja stikov – tudi v današnji digitalni dobi.

 

Vizitka je majhna tiskana papirnata kartica, običajno v velikosti kreditne kartice, na kateri so navedeni vaši poslovni podatki, kot so ime, kontaktni podatki in logotip blagovne znamke. Oblikovanje vizitke je bistveni del oblikovanja vaše blagovne znamke in mora biti vizualni podaljšek oblikovanja vaše blagovne znamke.

 

Že samo zaradi uporabe barv je verjetnost, da bodo ljudje kartico obdržali, desetkrat večja, prav tako pa je dodajanje fotografije učinkovitejše kot oblikovanje s preprostim besedilom.

 
 
LOGO IN OZNAKA

Prvi element vaše vizitke morata biti logotip in slogan. Vsakdo, ki bo vzel vašo vizitko, mora zlahka prepoznati vašo blagovno znamko.

➟ Za oblikovanje logotipa, kliknite tukaj.

 
 
IME IN PRIIMEK, DELOVNO MESTOGraphica.si-Oblikovanje Vizitke

Predstavite se, kot želite, več ustvarjalnosti vam ne bo škodilo. Vključite ime ali vzdevek, ki ga najraje uporabljate, ko se pogovarjate s partnerji. V zvezi z delovnim mestom uporabite tisto, ki bo opisovalo vašo glavno funkcijo.

 
 
KONTAKTNI PODATKI

Ko delite vizitko svojim potencialnim strankam, torej čakate na prihodnjo povezavo z njihove strani. Poleg tega ga ne kršite z navajanjem splošnih kontaktnih podatkov, kot so info@email ali telefonska linija za stranke. Delite svoj neposredni e-poštni naslov, poslovni mobilni telefon, naslove URL družabnih omrežij itd. Odvisno od vašega podjetja se morate odločiti, ali boste vključili fizični naslov ali ne.

 
 
SPLETNA STRAN

Eden od načinov, kako brez povezave deliti informacije o svoji spletni strani z drugimi. Toda, kako narediti vtis na potencialne kupce prek vizitk, preden bodo obiskali vašo spletno stran? Potem vključite svojo spletno stran www.spletnastran.com in se izogibajte vključitvi samo glavne strani. Uporabite nekaj posebnega zanje, preden na vizitko vključite naslov URL spletne strani. Ustvarite lahko na primer posebno stran, posebno ponudbo za tiste uporabnike dogodkov, na katerih jih boste srečali. Bodite prepričani, da bo takšen pristop naredil vtis na vaše potencialne stranke, da bodo takoj obiskale spletno stran! Ustvarite kratek in enostaven za tipkanje naslov URL, nato pa ga vključite v svojo kartico.

➟ Za izdelavo spletne predstavitve, kliknite tukaj.

 
 
DRUŽBENI PROFILI

Zelo moderno je na vizitko vključiti URL-je priljubljenih družabnih profilov. Današnje stranke zelo dobro poznajo družbena omrežja in če vašega podjetja ne vidijo v priljubljenih kanalih, potem zanje ne obstajate. Vendar to ne pomeni, da morate vključiti vse svoje račune, izberite le tiste, ki so najbolj aktivni, na katerih pogosto objavljate posodobitve in so za potencialne stranke najbolj dragoceni.

Popravki in zasnove

Osnovno oblikovanje vizitke vsebuje štiri popravke in tri začetne zasnove, kar v povprečju zadostuje za uspešno oblikovanje vizitke.

Datoteke

Ko je vizitka končana, prejmete digitalne, tiskane, spletne datoteke (RGB, CMYK, PNG, JPEG, PDF) in Adobe PSD datoteko.