Oblikovanje tiskovin

Oblikovanje tiskovin, podskupina grafičnega oblikovanja, je oblika vizualne komunikacije, ki se uporablja za posredovanje informacij občinstvu z namernim estetskim oblikovanjem, natisnjenim na otipljivi površini, ki je namenjena tiskanju na papir, ne pa predstavitvi na digitalni platformi. Oblikovanje se lahko šteje za tiskano oblikovanje, če je njegova končna oblika nastala z odtisom, ki je nastal z vplivom žiga, pečata ali barvila na površino papirja.

Oblikovanje tiskovin je kot vrsta grafičnega oblikovanja vseprisotno. Ne gre le za očitne stvari, kot so knjige, revije in časopisi. Oblikovanje tiskovin je skoraj povsod, kamor pogledate. Nakupovalna vrečka, ki ste jo dobili, ko ste bili nazadnje v trgovini, račun, ki ste ga dobili v poštni nabiralnik, meni iz picerije, ki visi na kljuki vaših vrat. To je le nekaj primerov stvari, ki spadajo pod široko okrilje tiskanega oblikovanja.

Kaj je oblikovanje tiskovin in zakaj je še vedno pomembno?

Na prvi pogled se morda zdi, da je tiskano oblikovanje redkost. Če pa si ga natančneje ogledate, boste ugotovili, da ste s tiskanim oblikovanjem obkroženi vsak dan. Ljudje se s tiskanimi vzorci redno srečujemo, ko se premikamo skozi dan. Vsak dan se lahko ozrete po svoji okolici in se srečate s tiskanim oblikovanjem. Informacije prihajajo do nas v različnih oblikah: grafike na sprednji strani škatle za kosmiče ali na embalaži v vaših omarah, informacije na oglasnih panojih in plakatih na avtobusnih postajališčih, mimo katerih hodite na poti v službo, grafike na zunanji strani skodelice za dvojni latte in tiskane številke na številčnici merilnika hitrosti v vašem avtomobilu. 

Graphica.si Oblikovanje Tiskovin

Tiskano in digitalno oblikovanje

Čeprav je digitalno oblikovanje blagovne znamke temeljnega pomena, je velikokrat potrebno tiskano gradivo, da bi naredili odličen vtis v resničnem svetu. Inovativno oblikovanje tiskovin je sila, s katero je treba računati - medtem ko se spletne strani pogosto pregledajo v manj kot 15 sekundah, lahko vizualno privlačna tiskana gradiva živijo v pisarnah in domovih več let.

Kaj lahko oblikujem za vas?

Tudi v današnjem hitrem in digitalnem svetu so tiskani mediji ohranili veliko vrednost in pomen. Oblikovanje tiskovin je povsod okoli nas, pogosto na način, ki se nam zdi samoumeven. Tradicionalno trženje podjetij se še vedno zanaša na tiskane medije za širjenje zavedanja o njihovi blagovni znamki. Oblikovanje tiskovin je v ospredju tudi v panogah, kot je založništvo, kjer lahko dobro oblikovana naslovnica močno vpliva na prodajo knjig.

Spodaj je predstavljen le del ponudbe, ki jo za vas lahko oblikujem iz področja tiskovin. Od oblikovanja vabil in plakatov do oglasnih panojev in kuvert.

  • Za vas oblikujem:
  • Vizitke
  • Embalažo z blagovno znamko, etikete in nakupovalne vrečke
  • Brošure
  • Oglasne panoje
  • Naslovnice in notranjost knjig
  • Revije in časopise
  • Oznake
  • Pisarniški material
  • Voščilnice in vabila
  • Koledarje
  • Plakate
  • Menije
  • Transparente
  • Kuverte
  • Mape
  • Naročilnice
  • Ovitke
Graphica | Oblikovanje tiskovin