Oblikovanje tiskovin v digitalnem svetu

Oblikovanje tiskovin v digitalnem svetu Oblikovanje tiskovin v digitalnem svetu

Oblikovanje tiskovin je postopek grafičnega oblikovanja. Njegov končni izdelek je oblikovanje v digitalni obliki, ki se nato natisne na material, kot so kovina, papir, plastika, karton, keramika itd.

Oblikovanje tiskovin je nastalo že 30.000 let pred našim štetjem, od jame Chauvet v južni Franciji do starodavne Mezopotamije in Babilonije, ljudje so vedno čutili motivacijo za vizualizacijo sveta okoli sebe. Starodavni ljudje so oblikovanje uporabljali v komercialne ali verske namene.

Mnogi oblikovalci trdijo, da se je oblikovanje tiskovin formalno začelo šele z iznajdbo pravega tiska. Z izumom tiskarskega stroja, ki ga je izumil Johannes Gutenberg, je bilo mogoče preprosto razmnoževati knjige in brošure; to je pomenilo pravi začetek dostopnega oblikovanja tiskovin.

Vrste oblikovanja tiska

  • Oblikovanje poslovnih kartic
  • Oblikovanje transparentov
  • Oblikovanje ovitka knjige
  • Oblikovanje brošur
  • Oblikovanje letakov
  • Oblikovanje nalepk in embalaže
  • Oblikovanje plakatov
  • Oblikovanje nakupovalnih vrečk itd.

Tiskani mediji – so še sploh pomebni?

Ko lahko z eno samo objavo na Facebooku v nekaj sekundah dosežete velik del svojih strank, ko si lahko fotografijo, posneto s pametnim telefonom, na Instagramu ogleda na tisoče ljudi, ko lahko zabaven tvit čez noč postane viralen, se morda sprašujete, kako imajo tiskani mediji še vedno vpliv.

Mnogi še vedno cenijo tisk, ker jim daje nekaj trdnega – vidijo ga lahko povsod, na primer na oglasnih deskah, plakatih, revijah in celo na naslovnicah knjig. Človeku daje nekaj vsestranskega. Poleg tega vsi ne uporabljajo pametnih telefonov – s tiskom lahko dosežete več ciljnih skupin, cilj vsakega oglasa pa je doseči več ciljnih skupin v vaši niši.

Še vedno niste prepričani, ali je naložba v tiskane medije prava za vas? Podrobneje si bomo ogledali nekaj prednosti, ki jih ima tiskano oblikovanje pred svojimi digitalnimi kolegi.

Otipljivost
Oblikovanje tiskovin je še vedno zelo pomembno, saj vam bo zaradi svoje oprijemljivosti pomagalo izstopati od ostale konkurence, saj spletnega oblikovanja ne uporabljajo vsi, poleg tega pa bo vaši blagovni znamki zagotovilo prepoznavnost, ki jo potrebuje.

Poleg tega imajo številni ljudje še vedno raje tiskano obliko – revije, letaki in časopisi lahko ostanejo v hišah ali pisarnah mesece ali leta, medtem ko lahko spletni oglasi v trenutku izginejo v kibernetski prostor. “Ni vidno, ni v mislih”

Verodostojnost
Nekaj v tiskanih oglasih daje občutek legitimnosti, saj v tiskanem oglasu ni neposredne nevarnosti. Množica pojavnih oken in oglasnih pasic na spletu je lahko preobsežna, strah pred nezaželeno pošto in virusi pa je dovolj, da so ljudje previdni pri klikanju.

Znamčenje
Oblikovanje tiskovin je več kot le papir, je identiteta vaše blagovne znamke. Tradicionalni deli tiska vključujejo: Merchandising, glasila, letake in razglednice. Sodobni postopki vključujejo; znake, transparente, nalepke, nalepke za avtomobile ali druge zanimive oblike tiska. So odlični za utrjevanje identitete vaše blagovne znamke in vam pomagajo pri doseganju uspešne trženjske strategije.

Prepoznavnost
Tisk ponuja priložnost, da ciljno usmerite svojo demografsko skupino ob pravem času in na pravem mestu – z objavo oglasov v publikacijah, kot so specializirane revije, lahko učinkovito dosežete nišno občinstvo, ki ga je morda težje usmeriti na spletu. Težko je verjeti, vendar vsi ne uporabljajo interneta / nimajo pametnega telefona.

Bolj privlačno
Spletne strani se pogosto pregledajo v manj kot 20 sekundah, vsebina pa je manj razumljiva, ker je povratna informacija na domači strani tako visoka. Potrošniki so bolj angažirani pri branju tiskanega gradiva, študija pa je pokazala, da ljudje berejo besedilo na digitalnem zaslonu 20-30 % počasneje kot na tiskanem papirju.

Manjše število modelov tiskanja
Ker se vse več podjetij pri oglaševanju zanaša izključno na internet, lahko upad tiskanih publikacij dejansko izkoristimo kot prednost. Publikacije so manj natrpane, kar omogoča več prostora za vaš oglas, ki lahko zasije, po možnosti celo po nižji ceni.

Če torej del svojih proračunskih sredstev za trženje vložite v tisk, svojim strankam pokažete, kako pametna je vaša trženjska strategija ter kako vaše podjetje razume in izkorišča pomen otipljivega oglaševanja.

Tukaj so trije načini, kako lahko gradivo za tiskane medije naredite bolj interaktivno:

QR kode: To je odličen način, da ciljni trg pritegnete na svojo spletno stran ali spletišče, da izve več o vašem izdelku ali storitvah. Kode QR so preproste za uporabo in jih lahko prilagodite svojim potrebam in blagovni znamki podjetja.

Nameščanje kod QR na tiskane izdelke je odličen način za premostitev vrzeli med tiskom in spletom. Ko kodo QR skenirate s pametnim telefonom, vas bo vodila na domačo stran ali stran s posebno ponudbo, ki je na spletu.

Infografike: Statistični podatki in grafi so lahko dolgočasni, vendar jih lahko oblikujete v obliki infografike, s katero boste ciljno skupino dosegli na vizualno privlačen in zapomnljiv način. Vključite digitalno kopijo infografike na spletu, da jo bodo lahko delile vaše stranke in potencialne stranke.

Družbeni mediji: V tiskano gradivo vključite ikone in ročice družbenih medijev, da se pogovor prenese na splet. Prav tako objavite zanimivo vsebino na spletu, ki podkrepi vaše tiskano sporočilo.

Za zaključek naj povem, da je močna spletna prisotnost skupaj z oblikovanjem tiskanega trženja bistvena za uspeh vašega podjetja, najboljši način za trženje podjetja pa je, da uporabite čim več kanalov, da dosežete vse kotičke svoje ciljne demografske skupine.

Čeprav je verjetno, da se bo večina poudarka v smislu oglaševanja izvajala na spletu, še vedno obstajajo tisti, ki uživajo v slavi tiskane strani, in pomembno je, da jih dosežete.