Ali veste, kaj naj bo na vizitki? Dobra vizitka je podaljšek vaše blagovne znamke ali projekta. Izdelava vizitke vključuje nekaj temeljnih nenapisanih zakonov, ki jih je dobro poznati. Z njo lahko na nepozaben, močan in smiseln način posredujete prave informacije o tem, kdo ste in kaj počnete.
Dobra vizitka ni le orodje za posredovanje informacij potencialnim strankam. Je priložnost, da se z novim potencialnim kupcem povežete na osebni ravni. Zato dobrih vizitk ne bo nikoli nadomestilo nobeno od digitalnih orodij za mreženje, ki so nam na voljo. Digitalnim orodjem manjka človeški dejavnik v enačbi. Dobra izdelava vizitke temelji na nekaj osnovnih načelih, ki jih je dobro poznati.

Izdelava vizitke | Nekaj nasvetov
Kaj morajo vsebovati vizitke?
Učinkovita vizitka lahko izboljša vašo blagovno znamko in je tudi pomembno trženjsko orodje za rast vašega podjetja. Vsebina je prav tako pomembna kot oblikovanje.
Običajno imajo vizitke na eni strani vaše kontaktne podatke, na drugi pa podatke o podjetju. Zelo mamljivo je vključiti veliko podrobnosti o tem, kaj lahko ponudite. Ko to storite, pa se na koncu zgodi, da imate na majhni kartici toliko besedila, da je vaša zasnova videti neurejena. Neurejena kartica je lahko za prejemnike neprijetna in zmedena. Oblikovanje vizitk mora jasno sporočati vaše kontaktne podatke. Oblikovanje vizitke naj bo predvsem pregledno z jasnim sporočilom.
Kaj morate navesti na vizitki?
Etiketa o tem, kaj naj bo in česa ne sme biti na vizitki, ne obstaja. Vendar pa je običajno, da grafični oblikovalec dobi navodilo, da mora vključiti naslednje ključne elemente:
- Ime
- naziv delovnega mesta
- e-poštni naslov
- telefonska številka
- Spletna stran
- Logotip
Ime in kontaktni podatki
Vsaka vizitka mora vsebovati vaše ime, ime podjetja in kontaktne podatke. Glavni namen vizitke je, da si vas ljudje zapomnijo in da lahko po potrebi stopijo v stik z vami. Kontaktni podatki lahko vključujejo vašo telefonsko številko, poštni naslov, fizični naslov in elektronski naslov. Lahko se odločite, ali boste vključili podatke za več različnih načinov stika, vendar vedno vključite vsaj enega.
Slogan podjetja in položaj ali naziv
Nekdo, ki gleda vašo vizitko, mora takoj ugotoviti, s čim se vaše podjetje ukvarja in kakšna je vaša vloga v podjetju. To lahko pojasnite tako, da na vizitko vključite slogan svojega podjetja in svoj položaj ali naziv.
Če ste samostojni podjetnik ali lastnik malega podjetja, opredelite, kaj počnete, preden vključite svoj naziv. Če ste lastnik podjetja, poleg posebne poklicne vloge, ki jo opravljate, vključite tudi svoj naziv “lastnik”, da opredelite vse, kar počnete za podjetje.
Spletne strani ali družbeni mediji
Poleg osnovnih kontaktnih podatkov lahko vključite tudi naslov URL svoje spletne strani ali profilov v družabnih medijih, vendar izberite naslove URL, ki jih najpogosteje uporabljate, da čim bolje izkoristite majhen prostor na vizitki. URL spletnega mesta lahko vključite na domačo stran spletnega mesta vašega podjetja, stran o podjetju, kontaktno stran ali drugo pristajalno stran. Vključite lahko tudi naslov URL digitalnega portfelja, v katerem predstavite svoje delo.
Slika ali logotip
Slike in logotipi lahko dodajo vizualni element, zaradi katerega si vizitko bolj zapomnite. Uporabite lahko svojo sliko, vzorec dela, ki ga opravljate, logotip podjetja ali logotip osebne blagovne znamke. Pomembno je, da je izbrana slika jasna in dobro vidna v majhni velikosti.
Vaša vizitka je zapis, ki govori v vašem imenu, ko vas ni v bližini. Je tako ustvarjalna kot storitve, ki jih ponujate, tako obetavna kot vaši načrtovani rezultati in tako profesionalna kot vaša dejanja? Ustvarjalna, profesionalna in brez napak izdelana vizitka daje strankam vedeti, da vam ni vseeno, tudi – in predvsem – za majhne stvari. Ne glede na to, ali potrebujete vizitko s fotografijo ali logotipom ali pa samo iščete zanimive ideje za oblikovanje vizitk, pri tem vam zagotovo lahko pomagam, kot tudi izdelam poslovno vizitko za vaše podjetje.
grafično oblikovanje tiskovine vizitke
Last modified: 5 februarja, 2022