Izdelava logotipa

Logotip ni le drobna umetnina, temveč gradnik, s katerim vaše podjetje gradi močno identiteto blagovne znamke. Uporaba logotipa po meri na različnih delih podjetja, kot so spletna stran, embalaža, etiketa, družabni mediji, tiskani materiali itd., zagotavlja vaši blagovni znamki prepotrebno prepoznavnost. Logotip postane brezčasen, ko edinstveno prepozna vašo blagovno znamko med konkurenti. Če že z enim samim pogledom daje vpogled v dejavnost, s katero se ukvarjate; potem je to odličen logotip! Vsako podjetje je drugačno in tudi njegove zahteve so drugačne.

Potrebne smernice za vaš logotip

Za začetek preberite spodnje smernice za informiranje. Odgovorite na čim več vprašanj, da bom lažje razumel, za kaj gre v vašem podjetju, in dobil občutek, kakšen logotip iščete. Izpolnjevanje vprašalnikov ni vedno zabavno, vendar mi bo omogočilo uspešno oblikovanje vašega logotipa

  • Kakšen je vaš slogan, če ga imate? Ali ga želite vključiti v logotip?
  • Ali želite ali ne želite imeti v logotipu kakšne posebne slike? Na primer fotoaparat v logotipu za fotografa.
  • Ali imate kakšne barvne preference? Če imate v mislih točno določeno barvo mi to sporočite.
  • Kakšna bo uporaba vašega logotipa? (npr. vizitka, spletna stran, oglasna tabla, majica itd.)
  • Ali obstajajo kakšni obstoječi logotipi, ki so vam všeč, in zakaj? Če je tako, navedite povezave do posameznih logotipov.
izdelava logotipa

Popravki in zasnove

Osnovno oblikovanje logotipa vsebuje pet popravkov in tri začetne zasnove, kar v povprečju zadostuje za uspešno oblikovanje logotipa. Ko je logotip končan, prejmete digitalne, tiskane, spletne datoteke (RGB, CMYK, PNG, JPEG, PDF) in Adobe PSD datoteko.

Zgodovina logotipov

Oblikovanje logotipov – preproste, ikonične podobe, ki predstavljajo posamezne blagovne znamke – pogosto velja za sodoben pojav. Vendar se ljudje že več sto, celo tisoč let prepoznavajo in razlikujejo z emblemi in podpisnimi znaki. Pravzaprav je velik del simbolnega oblikovanja v vsej zapisani zgodovini namenjen vizualnemu sporočanju identitete.

Zgodovina logotipov sega do starodavnih družinskih grbov, hieroglifov in simbolike. Zgodnje različice logotipov so se razvile v srednjem veku (okoli leta 1300 n. št.), ko so trgovine in gostilne uporabljale oznake za predstavitev svoje dejavnosti. Prvi sodobni logotipi so bili ustvarjeni v začetku 20. stoletja in so se razvijali skupaj z množičnim tiskom.

Primitivna ljudstva z vsega sveta so med 70.000 in 7000 leti pred našim štetjem postavila temelje grafične umetnosti s slikanjem živali v jamah. Okoli 8000 let pred našim štetjem so ljudje v Asiriji, Egiptu, Kartagini, Perziji, Mediji in Sumeru ustvarjali keramiko, ki je sporočala estetske, etične, kulturne, družbeno-politične in verske informacije.

Že v teh oddaljenih, primitivnih obdobjih zgodovine so ljudje in kulture predstavljali sebe in svoje ideje s simboli in ilustracijami. Nikjer ni bilo to tako očitno kot v starem Egiptu od približno četrtega tisočletja pred našim štetjem. Egipčani niso razvili le hieroglifov, formalnega sistema pisanja, v katerem so slike predstavljale besede ali zvoke, ampak so bili tudi plodni umetniki. Njihove slike in kipi so vsebovali posebne simbolne podobe in barve, ki so imele poseben pomen.

izdelava logotipa

ikonične podobe

Zgodovina oblikovanja logotipov je najbolj zanimiva zato, ker je kljub globokim koreninam in obsežni kronologiji še vedno odprta za razlago - in se še naprej razvija pred našimi očmi.

Graphica | Izdelava logotipa