G R A P H I C A

Nalagam

Oblikovanje<br>Celostne Grafične podobe <br> Oblikovanje<br>Celostne Grafične podobe <br> Oblikovanje<br>Celostne Grafične podobe <br> Oblikovanje<br>Celostne Grafične podobe <br>
Celostna grafična podoba po meri

Oblikovanje
Celostne Grafične podobe

Celostna grafična podoba (CGP) vsebuje vse grafične elemente
vizualne podobe podjetja ali izdelka.

Celostna grafična podoba (CGP)

 
Kaj je identiteta blagovne znamke?

 

Je to vaš logotip? Vaša barvna paleta? vaš slog infografike? To je vse – in še več.

 

Zunanji izraz znamke, vključno z njeno blagovno znamko, ime, komunikacijo in vizualni videz. Za mene je identiteta blagovne znamke skupek tega, kako je vaša blagovna znamka videti in kako nagovarja ljudi. (Včasih to vključuje tudi njen zvok, okus, občutek in celo vonj.)
Ko večina ljudi govori o identiteti blagovne znamke, ima v mislih njeno vizualno identiteto. V tem prispevku se bom osredotočil nanjo. V praksi je blagovna znamka javna podoba – vsi dejavniki, zaradi katerih podjetje izstopa iz množice. Prvi korak, ki ga je treba narediti pri ustvarjanju blagovne znamke, je oblikovanje identitete podjetja, ki je prvi korak pri oblikovanju odnosa do podjetja.

 

Pri močni identiteti blagovne znamke ne gre za izdelavo lepe embalaže, temveč za učinkovito sporočanje zgodbe vaše blagovne znamke. Oblikovanje je močno orodje, ki lahko na tri pomembne načine spremeni interakcijo ljudi z vašo blagovno znamko.

 

● Razlikovanje: Kako lahko izstopate na prenatrpanem trgu? Identiteta vaše blagovne znamke ima lahko pomembno vlogo. Ne glede na to, ali želite, da vaš izdelek izstopa na polici, ali pa želite, da vaši oglasi izstopajo na Facebooku, je ustvarjanje dosledne in skladne predstavitve skrivnost uspeha.

● Povezanost: Kolikor učinkoviteje boste sporočili, kdo ste, toliko lažje bodo ljudje sodelovali z vami in se na koncu pridružili vaši skupnosti oboževalcev za vse življenje.

● Izkušnje: Vse, kar ustvarite, odraža vašo blagovno znamko. Če torej želite ustvariti dosledno in povezano izkušnjo blagovne znamke, morate predstaviti dosledno in povezano identiteto. Močna identiteta je ključ do izboljšanja izkušnje vaše blagovne znamke, od vašega spletnega mesta do družabnih medijev in prodajnih brošur.

Kaj vključuje celostna grafična podoba?

Ko ustvarjate identiteto blagovne znamke, v bistvu ustvarjate zbirko vizualnih elementov, ki vam pomagajo pri učinkovitem komuniciranju. Ta je lahko osnovna ali obsežna; vse je odvisno od potreb vaše blagovne znamke.

 

Ne glede na to potrebuje vsaka blagovna znamka osnovno identiteto, ki vključuje tri ključne elemente:

 

● Logotip
● Barvno paleto
● Tipografijo

 

Če ustvarjate (ali nameravate ustvarjati) več različnih vsebin, lahko za vas oblikujem tudi dodatne elemente za izražanje svoje blagovne znamke v različnih medijih, vključno z naslednjimi:

 

● Fotografijo

● Ilustracije

● Ikonografijo

● Vizualizacijo podatkov

● Ponudbo – račun

● Poslovno mapo, žig in kuverto

 

Identiteta vaše blagovne znamke je praktično vse sestavine vaše blagovne znamke, vključno z barvo, logotipom, sporočili vsebine ter splošnim občutkom in videzom, ki vas prepoznajo pri vaših strankah. Oblikovanje identitete blagovne znamke krepi zavedanje o vašem izdelku ali storitvi in vas utrjuje kot edinstvene tudi v primerjavi s konkurenti, ki so morda na istem področju. Močna blagovna znamka ima neoprijemljivo vrednost in zmožnost, da vam pomaga izstopati, ter ustvarja ugled verodostojnosti in zaupanja, ki presega težave, ki jih rešujete, in izdelke, ki jih ustvarjate.