Celostna grafična podoba

Celostna_Grafična_Podoba_Oblikovanje_CGP

Oblikovanje celostne grafične podobe

Kaj je identiteta blagovne znamke? Je to vaš logotip? Vaša barvna paleta? vaš slog infografike? To je vse – in še več. Zunanji izraz znamke, vključno z njeno blagovno znamko, ime, komunikacijo in vizualni videz. Za mene je identiteta blagovne znamke skupek tega, kako je vaša blagovna znamka videti in kako nagovarja ljudi. (Včasih to vključuje tudi njen zvok, okus, občutek in celo vonj.)

Ko večina ljudi govori o identiteti blagovne znamke, ima v mislih njeno vizualno identiteto. V tem prispevku se bom osredotočil nanjo. V praksi je blagovna znamka javna podoba – vsi dejavniki, zaradi katerih podjetje izstopa iz množice. Prvi korak, ki ga je treba narediti pri ustvarjanju blagovne znamke, je oblikovanje identitete podjetja, ki je prvi korak pri oblikovanju odnosa do podjetja. Identiteta vaše blagovne znamke je praktično vse sestavine vaše blagovne znamke, vključno z barvo, logotipom, sporočili vsebine ter splošnim občutkom in videzom, ki vas prepoznajo pri vaših strankah.

Celostna_Grafična_Podoba_Oblikovanje_CGP

Od logotipa do kuverte

Ko ustvarjate identiteto blagovne znamke, v bistvu ustvarjate zbirko vizualnih elementov, ki vam pomagajo pri učinkovitem komuniciranju. Ta je lahko osnovna ali obsežna; vse je odvisno od potreb vaše blagovne znamke. Ne glede na to potrebuje vsaka blagovna znamka osnovno identiteto, ki vključuje tri ključne elemente:

  • Logotip
  • Barvno paleto
  • Tipografijo

Če ustvarjate (ali nameravate ustvarjati) več različnih vsebin, lahko za vas oblikujem tudi dodatne elemente za izražanje svoje blagovne znamke v različnih medijih, vključno z naslednjimi:

  • Fotografijo
  • Ilustracije
  • Ikonografijo
  • Vizualizacijo podatkov
  • Ponudbo – račun
  • Poslovno mapo, žig in kuverto
(Visited 27 times, 5 visits today)

Last modified: 26 januarja, 2023

Comments are closed.

Close